Kupujesz, ale nie płacisz! Bo płacisz później, nawet za 30 dni.

Zamawiasz jak zwykle w sklepach obsługiwanych przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie. I płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji.

Bo możesz.

Jak to działa:

01

Składając zamówienie wybierasz opcję „Zapłacę później z  PayPo”

02

Podajesz nam swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Ciebie rachunek

03

Otrzymujesz swoje zakupy

04

Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę 
Po prostu.

Korzyści:

1. Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą – jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwot swoich pieniędzy.

2. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

3. Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.

4. Możesz pozwolić sobie na więcej – pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

FAQ

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystaia z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

 

+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
https://www.paypo.pl